beställde lite grej från H&M

^_____________________________^

01:03 AM i still up :P

idag ha jag så mycket energy haha känna kan inte stilla måste röra på sig hela tiden

idag min packcet som jag ha beställade av H&M hade kommit nyss

allt som jag beställade

glasögen : 5 st

skor : 2 par

halsband 2 st

sminkaväska 1 st

halsdunk : 1st

örahänge 1 pack

1 set halsband med armband ^^


kostnad alla bli 434 kr

japp !!! det är klart billigare

för att jag köpte dom som är REA

vill ni köpa också klicka här www.hm.com/se





nu ska jag sova

så sov gott alla

godnatt pusssssssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Bismillah <3

fin blogg:)

2011-10-09 @ 17:14:07
URL: http://koranengudsord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0